Om Hemfixarna Nordic AB
-
Kundtjänsten på Hemfixare
-
Industrigatan 4B,112 46 Stockholm
-
Medlem sedan 2017-02-06
Genom ett nätverk av certifierade och kontrollerade tekniker och handymans, så kallade Fixare, matchas kundens problem med lämplig Fixare i närområdet.
Fixaren väljer när och var hen vill ta uppdrag via vår app. Tillsammans med kunden bestämmer Fixaren en exakt tid för hembesöket som ofta sker på kvällar och helger då kunden är hemma.
Inget jobb är för litet för oss!
Årets Hantverkare
Anslut ditt företag till Dorunner
Vi hjälper dig att hitta fler jobb, marknadsföra ditt företag online och vi ger dig verktygen för att lyckas
Anslut företagCertifikat & intyg
Ansvarsförsäkring
Ansvarsförsäkring
Ansvarsförsäkring är en försäkring som täcker den försäkrades skadeståndsskyldighet enligt allmänna skadeståndsrättliga regler och enligt flertal företagsförsäkringar också ersättningsskyldighet enligt olika standardavtal, som till exempel AB 04 och ABT 06.
Nöjd-Kund-Garanti
Nöjd-Kund-Garanti
Företaget uppger att dom har en garanti för sina arbeten. Dessa kan variera i omfattning och tid. Var noga med att själv ta reda på hur företagets garanti ser ut innan du ingår avtal med företaget. Läs mer om skillnaden mellan garanti och reklamationsrättigheter på sidan: https://blog.dorunner.se/garanti
Verksamma inom
Områden
Se fler områden
Dölj områden
Anslut ditt företag till Dorunner
Vi hjälper dig att hitta fler jobb, marknadsföra ditt företag online och vi ger dig verktygen för att lyckas
Anslut företagTack för ditt omdöme! Omdömet är nu registrerat och kommer att genomgå granskning innan det publiceras.